sjuk...

Usch, då är man sjuk då. Har mina slemhinnor i bihålorna helt inflamerade och shit.. Plus att jag har troligvis nån infektion i kroppen.. Så jag har fått pencilinkur och en äcklig nässpray som ska fixa mina bihålor..
Det känns som om hela huvet är fullt med snor, ursäkta mitt uttryck, men det är sant..
Jättejobbigt att böja huvet neråt.. aj aj aj...
jag har nog ändå varit och jobba, men idag är jag faktiskt hemma. Mådde så dåligt igår att jag måste vara hemma och ta det lugnt, så man orkar jobba under första maj...

Är ledig i helgen. Sköönt.
Vi ska väl antagligen åka ut till Attu, där Bens bror och hans fru bor. Ta det lugnt och bara slappa.
ben är ju oxå ledig i helgen, så vi måste ju passa på att hitta på nåt kul tillsammans...


Jag ser fram emot att åka till pappa i juni. Ska bli skönt att få träffa dom igen. har ju inte träffat pappa sen i januari, så det kanske är dags att åka dit..
Det är ju det som är lite tråkigt med att bo så långt bort från sin familj, man kan inte träffa dom när man vill. Men det är ju självvalt. Det var ju jag som valde att flytta så man får bara hålla ut helt enkelt..
Men ibland kan det faktiskt vara riktigt jobbigt att inte kunna hälsa på pappa när man vill. Det måste planeras och det kostar ju lite pengar oxå, Då är det ju tur att pappa är snäll och betalar en ganska stor del av mina/ våra resor till honom. Så man har råd att åka dit och hälsa på...
Ska nog försöka åka till pappa lite oftare, om man bara kan och hinner.


Snart är det vappen (valborg)! jag jobbar iofs kväll då så det blir lugn valborg för mig.. Ben ska oxå jobba kväll, så farmor och farfar ska vara barnvakt åt Cassandra. Dom har redan massor med planer på vad dom ska göra! Dom ska fira vappen tillsammans.. det kommer säkert Cassandra tycka om!



Vi försöker hitta en ny lägenhet åt oss oxå. Lite svårt bara. Man står inför valet om man ska köpa eller hyra en lägenhet. Och man vill ju inte bo vartsom helst.. Så man måste fundera på saken och se vad man kan få fixat åt sig!



Annars så är väl allt okej med mig. Jag överlever. Känner mig lite konstig bara, vet inte varför.. Men de tkommer jag säkert på sen.. Är jättetrött nu för tiden, men det kan beror på att jag är sjuk ju..
Men jag är lite knasig ibland, som de flesta kanske redan vet om...


Nu orkar jag inte sitta här mer.. Ska snart gå och vila lite...


Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback