Uppdatering kanske??

Dagarna går för snabbt helt enkelt. Det är ju evigheter sen jag skrev känns det som. men alla dagar bara springer förbi mig, känns som om jag inte hinner göra annat än att jobba, komma hem och leka med Cassandra och sen sova för att orka jobba dagen efter. men nu har jag äntligen tid att skriva lite...

Det har varit sååå underbart väder här hos oss, så i helgen när jag och Ben faktiskt var lediga tillsammans så var vi ute och gick minst 2 timmar varje dag! Det var helt underbart attbara gå gå gå och prata lite!!

I tisdags så var vi till en jobbarkompis till mig coh åt riktig thaimat! Hon kommer nämligen från thailand.
Det var såå gott och så busenkelt juh! Men man skulle själv aldrig kommit på att man skulle kunna göra sån mat. Gott var det och mätt blev man.
Sen tittade vi på en video från när dom var i thailand och kambodja. Ganska intressant att se hur det ser ut osv.. en härlig kväll var det och man var trött när man kom hem sen. man somna gott iaf.. ^_^


igår var jag till tandläkaren igen.. Har börjat rotfylla en tand.
Har alltid trott att det ska göra jätte ont, men det kändes inte så mycket.. men det kanske berodde på att jag var såå bedövad juh!
Jag ska dit igen den 13 maj och fixa resten av tanden, sen e det klart med rotfyllning!!

Jag och Cassandra gick till bens mamma och pappa igår oxå. Vi skulle bara gå dit och dricka en kopp kaffe på dagen, men det slutade med att vi var där hela eftermiddagen och nästan hela kvällen. cassandra var ute med farmor lite och lekte, medan jag låg inne på soffan och läste lite tidningar. Ganska skönt att slapnna av och läsa lite!


Nu är halva vår resa till Norge bokad! Vi ska åka till pappa den 22 juni. Lite semester juh!!
Nu är det bara flyget hem som ska bokas. Det är det enda vi betalar. Pappa betalar båtresan till sthlm, för vi ska åka bil hem till dom, eftersom pappa och Katarina åker på en kryssning till åbo, så kommer vi med dom sen.
Ska bli riktigt kul att ha lite semester tillsammans som en familj i år.
Förra sommaren hade vi ju inte nån tid till att vara längre lediga tillsammans. ben jobbade och jag jobbade lite. Så i år ska vi passa på att ta det lugnt...

Jag kommer ju ha semester den 23.6-2.7 och sedan har jag semester den 25.8-1.9. Det ska bli såååå skönt!!!



Igår somnade jag på soffan här hemma medan jag tittade på CSI miami! Tror jag somnade runt 21 tiden och vaknade 1 på natten när cassandra började gnälla lite.
Kände mig inte alls trött på kvällen juh, men tydligen sa kroppen godnatt iaf. Lite lustigt ibland..


Nu ska jag ta och dricka mitt kaffe och kika lite på tv innan det är dags att dra till jobbet..

han en bra torsdag allesammans!!

Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback