Valborg!

Idag är det vappen, och jag ska jobba. Jag börjar halv två och slutar halv tio.
Sen har jag morgontur imorgon.. *gäsp!*
Men jag orkar alltid.. Har ju varit hemma nu i 2 dagar så jag känner att jag orkar!!

Sitter som bäst i en tyst lägenhet och försöker komma på vad man ska hitta på att skriva. Ben är och jobbar och Cassandra är hos farmor och farfar. Dom ska ju fira vappen tillsammans, eftersom både jag och Ben jobbar.
Hoppas hon får en trevlig dag! Saknar henne redan!!! Skulle ju vilja fira vappen med henne själv, men man jobbar..

Det belv tidig väckning imorse! Cassandra hade vaknat kl 2 i natt och då tog jag henne till våran säng och så somnade vi om bums. Men sen bestämde hon sig för att vakna halv 6! men det tyckte inte mamma Cicci om, så jag gick tillbaka till hennes säng och la henne. Där sov hon en timme, och sen var det dags att stiga upp!
Vår lilla skrutt är lite morgonpigg måste jag säga!! Men det gör inget! Hon är bara för mysig att va med på morgonen. Hon vill att man ska läsa böcker och mysa på soffan eller i sängen.. Mitt lilla hjärta..
Mamma älskar dig!


Kommer troligtvis inte "se" cassandra förrän imorgon eftermiddag när jag kommer hem från jobbet. För hon sover säkert när jag kommer hem ikväll, och så sover hon när jag åker och jobbar imorgon. Så det blir mååångra timmar utan henne. men sen hinner jag umgås hela eftermiddagen och kvällen med henne...


har varit och handlat lite idag. Vi har väl säkert handlat för 200euro idag!! Så nu har man kylen och skafferiet fullt med mat igen!
Skulle leta efter ett par överdragsbyxor och en tunnare jacka åt Cassandra, men jag hittade ingen. Det fanns i blått, men det vill vi ju inte ha. Vi ska ju ha rosa!!
Men vi ska se om vi hittar det i Åbo nåndag!


Den 5 maj ska vi på Cassandras 1½ års gransking på BVC. Hon kommer få en spruta då och så är det läkarundersökning! Men allt borde vara bra med Cassandra, hoppas jag iaf!
Ska bli kul och se hur mycket hon växt på 6 månader!
Vi var ju sist till BVC på hennes 1 årsdag!


nej, nu ska jag ta och dricka mitt kaffe och sen ska jag börja göra mig klar för att jobba...

han en UNDERBAR valborg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback