Vårväder

Idag mår jag lite bättre! Tack och lov för det! Nu känns det inte som hela huvet är fullt med snor, ursäkta uttrycket! Skönt att äntligen bli frisk!!

Imorgon är det vappen! Jag jobbar kväll så jag vet ju vad jag gör! ^_^
Men jag är ledig hela helgen, så det är så skönt så..
Vi ska väl troligtvis åka till Attu! Men det ser vi sen senare hur vi gör med den saken!


Idag var jag till Bens mamma och pappa och drack lite kaffe. Det var ju så fint väder, så jag satte Cassandra i vagnen och knatade dit.
Cassandra var ute en stund och lekte i sandlådan och åkte lite rutschbana! Hon tyckte det var riktigt roligt...
Bilder kommer senare...



Det har varit såå underbart väder här i Pargas idag. 20 grader varmt nästan...
Man borde vara ute mer, men jag har verkligen ingen ork...

Mår lite dåligt nu som bäst.. Vet inte varför, men jag brukar bli lite konstig när våren kommer. Ganska vanligt, enligt mig själv. Men det försvinner väl så småningom.
Jag är konstant trött, skulle kunna sova dygnet runt om jag själv skulle få välja.
Känner mig bara helt tom egentligen...
Finns för mycket tankar i huvet..
Sen är det ju saknaden efter min familj.. Nu till våren är det lite jobbigt att bo så långt bort från alla, men jag klarar mig. JAg har så här varje år, så jag är van!
Men jag ska ju snart till pappa, så då kommer allt bli bra igen...

Saknar min älskling.. Han är och jobbar som bäst..
Cassandra sover, och jag är ensam vaken här hemma.
Funderar på att ta en kopp te och sedan gå och sova...


Saknar dig baby!
Love you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback