usch och bläää

Oj oj oj... Jag är helt slut. Har jobbat 6 dagar i streck nu, ska jobba imorgon ännu. Men sen är jag ledig i 2 dagar..
Men jag har ju semester snart juh! Så vad gör det!? Visst jag har bara semester i en vecka, men det ska bli skönt att få koppla av lite och bara slappa...

Annars händer det inte så mycket...
Förutom att jag blir tokig på den här avlopps-remonten vi har här i huset! Vi är heeelt utan toalett nu! Och det kan hända att det är så tills imorgon bitti oxå! Gissa hur kul det är sen då? Inte få gå på toaletten på många många timmar? Vad gör jag sen om jag verkligen måste kissa då??
Äh, jag få hitta på en universal lösning till det....


Nej, jag vet inte alls vad jag ska hitta på att skriva.. Har inte hänt så myket, plus att jag har inte direkt nån iver att hitta på nå djupare idag!


Tack o godnatt!


har inte lagt in bilder på länge, men det kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback