Idag blir det Nagu direkt efter jobbet..

Sitter som bäst här och dricker en kopp kaffe, ska snart börja klä på mig och försöka cykla till jobbet utan att ramla av cykeln när de e så halt ute. Men jag ska försöka iaf...
Idag ska vi åka till nagu. Där bor bens syster och hennes familj... äta lite mat och umgås som vi alltid brukar göra efter julhelgen. I vanliga fall brukar vi åka dit juldagen eller annandag jul, men eftersom Kattis, Mattias o Lukas var här så åkte vi inte då, utan vi åker idag...

Jobbade igår, 12-20... Jag saknar verkligen inte det där stället.. De e så dålig stämning där och massor med nytt folk som jobbar där. Så jag har planerat att ja jobbar nog inte så mycket nästa år.. Jag får  ju änåd ganska med bra studiemedel när jag studerar.. men några få gånger kanske jag jobbar....

Nu börjar klockan bli så mycket att jag ska ta och dricka upp mitt sista kaffe o sen ska jag börja dra mig iväg till jobbet.. Annars kommer jag ju sent... Ska sätta in lite nya bilder snart oxå....



Sä här glad var Cassandra när vi hade ett lite 2 års kalas för henne i slutet av oktober... :o)


Heippa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback