Ikväll åker min Poopisch igen dåå..

Ja, då har det gått en vecka igen.
Min älskade åker och jobbar ikväll, igen..
Men det kommer gå bra ensam hemma.
Det gick ju super hela förra vecka som han var borta...
Så jag hoppas dagarna går lika snabbt som sist..
Annars blir jag galen...

Klockan är bara 07:34, och ni gissar säkert varför jag i hela fridens namn är vaken den här tiden..??
Jag ska ju till skolan idag..
Sitter som bäst med en kopp kaffe oh försöker vakna till liv..
Har sovit gott inatt, men det är lite småjobbigt att behöva stiga upp så tidigt juh!!
Så man måste vakna till liv innan man går o terroriserar folk i skolan!!

Igår gjorde jag en ny kålrotslåda, eftersom den första som jag gjorde  smaka BLÄÄÄ!
Hade alldeles för mycket vitpeppar i och den var alldeles för torr.
Så den fick slängas i roskis!! ^_^
Så igår gjorde jag en ny och den var sååååå smaskig..
Va tvungen att lägga den snabbt i frysen, annars skulle jag ha ätit upp hela lådan..
Mums mums mums..
Gjorde även lite jultårtor igår..
Alltså sånna dära stjärnor av mördeg som man lägger lite plommon"sylt" i mitten...
Dom e goda, fast det låter hemskt..
Blev några stycken, så jag har lite att äta.. haha..
Nej, tänkte ta med lite till skolan idag...


Satt och arbeta lite igår kväll med vårt arbete om Florence Nightingale, som ska vara färdigt på fredag..
Hittade ganska mycket ny info som jag la till i det gamla..
Kommer bli uuuberbra säger jag bara..
Hoppas bara det blir färdigt i tid..
Ni som inte vet vem Florence Nightingale är tycker jag ska googla henne.. :o)


Nej, nu ska jag börja klä på mig och inte sitta här o fördriva tiden!!

Hejkon Pejkon!


Ja ja, jagska lägga in lite nya bilder snart!! Kanske idag, eller imorgon!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback