Julen är över..

Guuud va skönt att julen är över.. Sitter här på soffan tillsammans med Cassandra och Ben. Cassie sitter o spelar på sin dator hon fick av jultomten... :o)
Min syster, Mattias och Luk,as åkte hem för 2 timmar sen ungefär.. Känns tomt utan dom, men skönt att allt återgår till det normala igen. De e tufft med 2 barn hemma ska jag berätta, framför allt när ett av dom är en hulligan, nej nu överdriver jag...

Skriver kanske imorgon vad som hänt under julen.. är såå slut att jag orkar inte va vaken..
Ska jobba imorgon o på söndag, sen direkt efter jobbet på söndag ska vi åka ut till Nagu och äta lite hemma hos bens syster.. de ska bli skoj...


Det var kul på julafton.. cassandra fick massor med klappar! Lite allt för mycket tycker man ibland.. men hon är nöjd med allt... Tror både Cassandra och Lukas tyckte de va roligast när tomten kom....
Maten var god o all choklad man proppat i sig ligger mysigt i magen.. :o)


Nu kallar sängen!!


Mina tankar går till pappa o dom som ligger i ett varmt thailand som bäst!! Vill oxå!!!


Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback