Nyår imorgon...

Jaha, då är det här året snart slut. Jösses vad det har gått snabbt!! Tycker det just var nyårsafton, och jag jobbade natt. Men nu har det gått ett år igen.. Borde man börja känna sig gammal eller??
Ska jobba imorgon 12-20 och sedan 7-15 den 1.1.09. Sen är jag lite ledig igen innan skolan börjar på riktigt...
Fast jag var ju i skolan igår redan.. Så den har ju redan börjat...

Sitter här som bäst med en kopp kaffe brevidvid mig och ska snart hoppa i duschen.. Sen ska jag väcka Ben och Cassandra. Vårt lilla troll ska till Farfar idag medan Ben åker ut till Attu och hjälper hans bror med lite ved.. Annars hinner dom ju inte träffas innan Jontte åker och jobbar...


Igår köpte vi lego till Cassandra, från Lidl, 120 bitar för bara 12 euro, de kallar jag billigt! Hon blev muchos glad över det! Så snart kommer vi säkert ha legobitar över hela lägenheten.
Köpte en ny dammsugare igår oxå, de var välbehövligt, eftersom varan andra e lite smått trasig och den ser ju ut att komma från stenåldern. Så nu köpte vi en liten och behändig från ElGiganten, 59 euro kostade den. De fick blir min och Bens julklapp! ^_^

På tal om julklappar, Cassandra fick massor med julklappar iår..
Några av dem är:
* en dator, en nalle  Puh.. muchos rolig!
* en tramptraktor
* en leksakstraktor
* baby- born docka med skötväska
* magnetbokstäver
* pyjamasar
* en gitarr
* ett mullvadsspel som man ska slå ner mullvadarna på, när de lyser.. Men hon fattar inte riktigt hur hon ska göra, så hon slår allt vad hon kan på dom och tycker de e kul...

och mycket mycket mer... Orkar inte sitta o rabbla upp allt hon fick, för hon fick så mycket.. men hon tyckte det var kul att öppna typ två paket, sen fick jag sitta och plocka upp resten och visa dom för henne.. Tror hon tyckte det var roligaste när tomten kom med alla paket.. ^_^

Nää, nu borde man ta och slänga in sig själv i duschen och fixa sig innan man ska till skolan...

Hejkon Pejkon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback