Funderingar...

Sitter här hemma och har såå tråkigt. Ben är på jobbet och Cassandra är hos dagmamman.
Så jag är ensam hemma, igen. Det börjar bli gaaanska tråkigt att bara vara hemma nu. Skulle vilja gå tillbaka till jobbet nu. Anser att jag har varit hemma tillräckligt länge nu.
Men jag ska till fysion den 28/2 igen, då får jag veta om jag får börja jobba igen, eller om jag måste få en ny spruta. Skulle inte alls vilja ha en till, men måste jag så måste jag väl. Inget att göra åt saken.
Bara ryggen blir bra nångång!!!


Igår gick jag och Ben faktiskt och la oss ganska tidigt.
Vi var i säng redan innan 22. Vi var mycket trötta. Vi båda hade ju stigit upp kl 6 på morgonen.
Dum som jag är så gick jag ju aldrig tillbaka och sova när Ben och Cassandra hade åkt iväg. Jag var ju pigg då. Inte undra på att jag var så trött sen då på kvällen. Men gott sov jag heela natten.
Visst, jag var lite styv imorse, ryggen...
Inte alls så kul, men men. Gott hade jag sovit iaf...


Kikade lite igår på en övernattning på Nådendals Spa-hotel.
Tänkte att jag skulle ha överraskat Ben lite. Men jag var ju tvungen att berätta för Ben.
Så det kanske inte direkt blir nån överraskning nu, men han vet inte när det blir isf.. hihi. Jag är lite klurig iaf.
Kosta inte så farligt mycket..
182euro för ett dygn, med frukost och tillgång till pool&basru- avdelningen..
Vi skulle verkligen behöva komma bort tillsammans lite, bara han och jag.
Det var väldigt längesen som bara han och jag var nånstans.
Vi har faktiskt ALDRIG haft barnvakt en hel natt ännu. Men snart ska det väl ske.
Och dom som undrar eller tycker det är konstigt att vi aldrig haft barnvakt över natten ännu, så är det faktiskt för att vi inte har haft nåt behov av det! ^_^
Visst har vi varit ute och ätit osv ensamma, men vi har alltid kommit hem till Cassandra sen. men nu känner vi verkligen att vi skulle behöva en natt tillsammans, ensamma nånstans med lite tända ljus och kanske lite skumpa!!
Men jag ska försöka hitta på nåt roligt datum som passar oss båda.. Så man kan komma iväg.
Det kan inte vara mellan den 3-17 mars iaf, för då ska våra enda barnvakter, Bens mamma o pappa, till Barsilen!
Men nångång efter det kanske..
Jag ska ta och tänka på saken och titta vidare...


Igår var jag och beställde tid till foto-studion!
Jag, Kattis och Nattis (mina systrar) ska ta några fina syskonfoton! det ska bli kul. Kostar inte så mycket heller. 42 euro, kommer inte ihåg hur många råkopior man får, men det blir ganska många.
det ska bli roligt!!!


Nej, nu borde jag faktiskt ta och vila lite... Om jag lyckas med det idag!!



Ben&Cassandra:
Älskar er såå mycket!!!!!
Ni är mitt allt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback