Sjukskriven i en vecka..

Nu har blivit sjukskriven i en vecka tills vidare. Diskbråck har jag.
Det gör något fruktansvärt ont i ryggen. Fick Pronaxen och Panacod utskrivet till mig eftersom jag har så ont och inte kan sova ordentligt på nätterna. Men nu är det lite bättre med sovandets när jag tar panacod till natten.
Går hos en fysion oxå. Försöker få ryggen i skick igen, men vi kan inte göra så mycket eftersom mitt bråck är så inflamerat och irriterat. Men förhoppningsvis ska jag bli bra snabbt så jag kan få jobba igen...

Cassandra åkre precis till farmor o farfar så jag kan få vila lite och inte belasta ryggen så myckte. det är ganska tungt att vara ensam hemma med Cassandra. Jag får ju inte lyfta eller böja mig verken framåt eller bakåt. Lycka till med det! ^_^
Så därför är lilla prinsessan hos farmor o farfar så jag får ta det lite lugnt några timmar.
Saknar henne redan juu!!
Men jag måste ju tänka på ryggen nu, så jag blir bra och inte sämre...


Annars har det inte riktigt hänt så mycket. Tar det lugnt bara nu och ser till att allt rullar på...

Kattis med familj kommer den 29/2! Jippi!
Det ska bli riktigt kul faktiskt.
Ska äta lite gott och kanske hitta på nåt kul tillsammans...


Nej, nu ska jag vila lite och sen ska jag försöka hitta på nåt att äta...

Hejkon Pejkon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback