Söndag!

Idag är det söndag igen. Veckorna går så snabbt.
Julen är redan förbi och likaså nyåret.
På nyårafton jobbade jag ju natt så jag hade en ensam natt på jobbet. Men det var en mycket lugn natt måste jag säga.. Skönt att få komma hem halv 8 på morgonen och lägga sig och sova. Vaknade halv 4 på eftermiddagen. Då ville jag verkligen bara ha pizza, så vi åkte till Kotipizza och köpte med oss lite pizza hem.. Smask!!


Härom veckan så fixade vi Cassandras barnrum! Så nu sover hon i sitt eget lilla rum och alla hennes leksaker är där inne nu. Lite lättare att hålla rent måste jag säga.
Och hon sover riktigt bra där. Lite tufft var det kanske första natten, men det e klart att det var ovant för henne. men nu sover hon riktigt bra där i sin egen lilla säng, i sin egen lilla del av rummet...


På torsdag bär det av till pappa oxå. Guuud va skönt att få komma bort. ÄNTLIGEN!
Det kan behövas lite semester juu!!
Ska vara borta en vecka, så det kommer bli skönt..
Kanske det blir lite roligare för mig den här gången när Ben faktiskt kommer med...



Oj, nu vakna Cassandra!
Skriver lite mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback