Äntligen flyttar vi!

Jippi är allt jag kan säga... Vi ska äntligen få flytta till en större lägenhet. Så som vi har letat efter en förmånlig trerummare! Och nu har vi äntligen hittat det!!
Det är en ljus trerummare från 1950 talet! Hur mysig som helst. 30e dyrare än den tvåan vi har nu, så det är inte farligt. Läget är bra, fortfarande i "centrum"..
Visst köket är ju orginalskick, men det har sin charm.. :o)

Cassandra ska äntligen få ett eget rum för alla henens leksaker osv. plus att jag & Ben får ett EGET sovrum! Hur underbart är inte det sen då..??
Vi ska få nycklarna på torsdag och sen kan vi flytta in i vår egen takt.

Ringde och sa upp vår lägenhet idag, så vi ska vara ute från den här den sista juli. Men det hinner man med. Det tråkigaste är att man måste städa vår lägenhet från topp till tå innan vi är klara! Usch va tråkigt... Städa och gnida för att det ska bli sparkling clean! usch usch...

Så jag är mycket mycket glad kan jag berätta!! ^_^



På lördag bär det av till Norge. Sköönt med semester! Det betyder att jag har bara 3 arbetsdagar kvar innan jag är ledig! Jippi!! ^_^
Sen är vi borta en vecka. Det kan vara skönt att vara borta en vecka innan man ska inna med jobb och flytt. men det ska nog gå bra, hoppas jag iaf...
Jag är bara glad över att vi har fått en lägenhet!!


Cassandra är lite flunssig..   :o(
Hon har snuva och en ryslig hosta.. Stackars liten.. Men hoppas hon blir lite bättre innan vi ska åka till pappa..
Hon är hemma idag med mig ist för att vara hos dagmamman. Så hon får en chans att kurera sig lite...
Tröttisen ligger och vilar nu som bäst, men hennes hosta stör henne lite. Så jag hopas hon slutar hosta snart och får sina sömnpartiklar samlade.. Annars har jag en mycket grinig unge sen...
Jag ska själv passa på att vila nu medan hon gör det..


Ha en underbar dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback