En mäktig Celine Dion konsert!

Igår vad det dagen D! Det var ju Celine Dion konsert, och lilla jag fick äntligen plocka fram mina värdefulla biljtter ur mitt hemliga gömställe och lägga dom i väska! Det var den 9 juni igår, och JAG fick äntligen gå och se Celine Dion i Hartwall Arena i Helsingfors...

Jag och Johanna fick skjuts av min älskade Ben till åbo för att ta tåget mot Helsingfors. Magen pirrade och det kändes inte verkligt, att JAG skulle få se Celine Dion.. Jag som bara drömt om att jag nångång skulle få se henne, och igår fick jag det.
Vi tog en cider i restaurangvagnen på tåget och pratade massa skit. Väl framme i Helsingfors gick vi och åt en hamburgare innan vi skulle bege oss till Hartwall. Vi knatade ditåt och Johanna lurade oss nästan på villovägar, men vilket tur att jag var med, annars skulle vi säkert inte kommit fram!
Folk stod redan och köade för att få slippa in. 18:30 öppnade dom och vi gick in och köpte en cider till. Guud vad nervös jag var!!
Bra platser hade vi oxå! som tur var!!
Det var nåt svenskt förband som spela.. Kommer inte ihåg vad dom hette, men det var 4 tjejer iaf. Ganska bra... Sen började väntan.. Kändes som en evighet innan hon med stort H skulle börja!! Och 20:45 började det!!
guuuud va mäktigt det var! Jag var sååå rörd, glad och allmänt uppåt! En helt underbar show var det! Hon lät precis som hon gör på en cd.. Huuuur underbart som helst...
Måste medge att jag släppte kanske en tår eller två...
Så nu har jag ÄNTLIGEN fått gå och se på Celine Dion! Och jag har väntat i säkert 10 år på det ögonblicket!
Så nu är man lycklig!!

Det var en helt perfekt show, bra låtar spelade hon! Bra dansare och mycket mer...
Jaa, jag finner inga ord... Sätter in lite bilder ist..
Kan vara lite dålig kvalitet på vissa, men hoppas det syns!!

I´m happy!!!




En bild på Scenen..



Wonderful!



Dansuppvisning mellan klädbyte



Lovely!



^_^



Lite suddig bild, men ändå..




Perfekt show!



Stå på piano!!! Oj oj..



Hon vände sig alltid när jag precis skulle ta en bild..



Helt underbart!



Mäktig sångröst måste man ju säga!


Lägger in alla bilder från konserten nån annandag!!
(för den som är intresserad, och som kanske läser mina mycket valda ord här på bloggen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback