I norge.. Igen..

Nu ær man æntligen i hos pappa & Katarina i Norge. Resan har gått riktigt bra..
Startade med bussen från pargas till åbo igår och halv 3 idag på eftermiddagen hade man nått sitt mål.. Bilresan var væl kanske inte den roligaste, fyra och en halv timme i en bil. Men vi stannde ju några gånger och raste Bobbo, och att vi fick stræcka lite på benen.
Båtresan gick superbra! Blev lite sent, var i sæng først halv 12 tror jag.. Men vi var ju och åt, till taxfreen och sedan tog ci en øl innan vi gick och la oss. Men gott sov jag...
Klockan ringde 6 imorse eftersom jag skulle upp och køpa kaffe innan vi skulle kliva av båten.. Utan en kopp kaffe på morgonen så ær jag lite kinkig ska ni veta....

Pappa, Ben och Cassandra ær i bastun som bæst! Och jag passar på att skriva lite medan dom ær dær. Sen ska jag sætta pyjamas på ungen och efter det ska hon sova. Det har ju varit en mycket lång dag før henne!

Imorgon kommer vi nog bara slappa lite.. Ta det lugnt och bara softa. Men på tisdag ska jag, Ben, Cassandra och Silje till en djurpark som ligger ungefær 100km hærifrån. Men det tar ju bara en och en halv timme att køra dit. Det sak bli skoj! Cassandra kommer sækert tycka det ær jættekul! ^_^
Och sedan på onsdag hade vi tænkt att vi ska åka till Oslo och kika lite. Nu kanske man hinenr se lite mer æn vad jag gjorde sist vi var till oslo. Jag var ju gravid då, så det enda jga tænkte på var att jag skulle kissa juu.. hihi...
Men den hær gången ska jag verjligen abra njuta av att strosa omkring i oslo! ^_^


Nu ska jag sætta mig och dricka lite kaffe innan mitt troll kommer in från bastun, tror det blir tidig læggning før min del ikvæll oxå, børjar kænna mig lite småtrøtt næmligen...

Ha en underbar kvæll!!

Hejsan svejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback