Det var ett tag sen

Oj, det var ett tag sen jag skrev märkte jag idag.. Har varit mycket att göra!!

Jag började ju jobba förra måndagen! Guud va skönt det var att få komma tillbaka och jobba! Äntligen har man nåt annat att göra än att sitta hemma och bara gloo!
Det gick bara bra att börja jobba igen. Gjorde inte alls ont i ryggen eller nåt! Så det är skönt!
Jag jobbade hela påskhelgen, men nu har jag varit ledig 2 dagar.


Min födelsedag kom och gick! Så nu är man ett år äldre igen då.. 24 år.. om 6 år fyller man 30! haha!!

Annars har det inte hänt så mycket spännande i mitt liv just nu...
cassandra växer så det knakar. Hon lär sig mer och mer för varje dag som går.
Men hon har börjat vakna kl 7 varje morgon!! Inte så skönt, men det går!
Så nu är det adjö med att sova till 9 på morgonen!!
Men man orkar!!
Hon babblar på hela tiden! Lär sig nya ord nästan varje dag känns det som!!
Min älskling börjar bli stor!!!


Vi hade jättefint vårväder här för några dagar sen! Klarblå himmel och torrt på marken!
Och så kom det snö mitt i allt!!!
USCH!!
Tycker inte alls om snöö..
men det har varit fint snöväder nu iaf.. Solen har lyst och det har varit skönt att vara ute och gå!!


Bens mamma och pappa kom hem från brasilien för en vecka sen. Bruna som pepparkakor var dom oxå!
Dom hade haft en mycket trevligt resa... Jag e lite avis faktiskt..
Nu har dom börjat prata om att åka till mexico.. men det är nästa år säger dom..
Man får väl se.. hihi...


Nu ska jag ta och dricka lite kaffe innan vår trollunge vaknar!!


heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback