Upp och ner, ner och upp, grisen gal i granens topp!!

Idag har man jobbat, igen. Var lite jobbigt att gå upp imorse när klockan ringde kl 5.30!! hade gått och lagt mig vid typ 23 tiden. Va döööö-trött imorse sen.. Får iofs skylla mig själv!
Men det gick bra på jobbet. Jobbade med riktigt roliga personer idag! Som man alltid får skratta åt OCH med!
Ska jobba imorgon ännu... Sen är jeg ledig i helgen.. Skööönt!
Lite synd bara att Ben jobbar på lördagen så jag får umgås med vårt älskade barn ist!
Men sen på söndagen är han ledig, då ska man väl försöka hitta på nåt kul!!

Snart kommer lönen oxå! Inte en dag för tidigt kan jag säga!! Och den här lönen är en ordentlig lön. Jag fick ju inte "hel" lön när jag var sjukskriven, men nuuu äntligen kommer det en heeeel lön!! Jippi!!!
Då ska hela familjen Labermo-Ridberg se till att åka och storhandla!


Har precis bakat en kladdkaka åt mig själv...
Nej jag ska inte äta hela själv. Jag ska bara ta en smakbit, sen ska jag ta med den till jobbet imorgon.. Jag skämmer bort dom där borta nu när jag är tillbaka. Jag har alltid med nåt att bjuda på. men jag älskar ju att baka. Så det gör både mig och dom glada ju!!
Ska snart ta en liten smakbit och se vad den smakar.. ^_^


Cassandra är nog bara föööör söt!! Idag när jag kom hem från jobbet så fick jag en stooor puss. men jag fick bara en puss, sen räckte det tyckte hon.
Hon ligger och sover redan! Våran lilla tröttis...



Borde ta och lägga in lite nya bilder här, men jag kommer mig aldrig för att göra det juh!!
Men snart ska jag verkligen göra det!
men det finns ju bilder på
www.cicci1984.pixbox.se om man vill kika lite..
Lämna gärna en kommentar om ni tycker nån bild är extra rolig eller gullig...
vet inte om det är så många som är så intresserade av att läsa min blogg, men tänkte att jag sätter ut min pixbox-adress iaf... OM det nu skulle vara nån som vill kika in... ^_^


Beställde tid till fysion ida oxå. Ska gå till Patte och försöka massera mina inflamerad ledband i ryggslutet!
Ska se hur det går. Men bra kommer det säkert gå!!
1.4 ska jag dit! Ska bara komma ihåg det oxå...


Vad har det annars hänt då?
Inte så farligt mycket sen jag sist skrev egentligen!


Nu ska jag ta och smaka min kladdkaka...


han en bra kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback