Blä, blä, blä!!

Jag stör mig så på vissa personer att man kan koka över ibland.
Men jag försöker ignorera och glömma saker och ting, men alltid alltid när man glömt bort det så kommer det upp på nytt!! Jag hatar att vissa personer inte kan tänka lite..
Måste man höras VARJE eviga dag, fast man setts tidigare!?
Måste man höras av sent på kvällen???
jag blir tokig ibland!!
men men, jag försöker att låta det va, men ibland blir det bara sååå extremt jobbigt att se på det, eller kanske man ska skriva lyssna..
jag vet inte, tokig blir jag iaf....
Får försöka ignorera det igen då, tills det kokar över på nytt....
SKITSAMMA!!! Man ska inte skriva elaka saker.. ^_^


I söndags var det ju Fars dag!
Cassandra och jag steg upp tidigare på morgonen, eller rättare sagt nät hon vaknde..
Vi såg på barnprogram först och sen skulle vi måla en Fars dag teckning.
Det gick ju.. Hyfsat!
Nej, hon var jätteduktig ju..
Vi måla ett hjärta..
Som hon sen fick ge till pappa..
Hon är nog bara för söt vår Prinsessa...

Senare på kvällen så gick vi till Mindes för att äta.
Mycket god mat och Cassandra var snäll under hela restaurangbesöket.
Hon fick en stooooor portion med franskisar och knackisar, alltså pommes och prinskorv för er svenskar som kanske läser.. haha...
Hela notan gick på 118 euro, vilket inte är så mycket för att vara oss...
Hela familjen traskade hem och alla var i säng efter kl 21..
Gissa om vi var trötta! ^_^


Fick veta idag att jag inte får "studiestöd" från facket, utan från Kela..
Gissa hur det känns..
Kul att få mindre än kanske 400 euro i månaden,
Jippi!! NOT!!
Men jag ska höra med dom imorgon hur mycket det ligger på, så man vet hur mycket pengar, eller ska jag säga hur lite pengar man får av dom....
Men jag kommer försöka jobba så mycket jag bara orkar medan jag studerar, annars klarar vi inte av alla räkningar och det..
För man måste ju ändå betala räkningar..
Tyvärr...


Nej, nu ska jag gå ut och röka, sen dricka en sista kopp kaff innan jag ska hämta hem vårt trollbarn från dagmamman!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback