BORING!!!

Sitter som bäst i skolan och ska snart ha IT...
Roligt om man skulle ha en normal lärare...
jag behöver inte veta hur mycket hon kan om datorer och allt annat som har med it att göra..
Men det får jag sitta o lyssna på iaf...
Men men, jag får väl stå ut med det, det är bara 5 dagar som vi har det iaf...


Idag är det bara en vecka kvar tills min Poopisch kommer hem från den guppande båten...
han har redan varit borta i snart 2 dagar,
så resten av dagarna lär väl gå relativt snabbt dom oxå..
Hoppas jag iaf...

hemma har allt gått bra!
cassandra har varit snäll och jag har lyckats sysselsätta mig hela tiden, så jag inte känner mig ensam..
Vår lilla prinsessa har nog fått sova bredvid mig varje natt, vet inte om det är så bra direkt..
Hon kanske ine alls vill sova i sin säng sen när Ben kommer hem, men det får vi ta dåå..
Jag vill ju inte ligga själv i vår stora breda säng..
Känns så tomt ju, så då är det bra att ha lilla Cassie bredvid mig som ligger och snarkar gott varje natt..
Mamma älskar dig!!!


Nääää, nu ska jag ta och göra nåt lite mer givande innan IT-timmen börjar...

hejkon pejkon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback