Grattis älskling på födelsedagen!

GRATTIS MITT HJÄRTA!!

Idag fyller min älskade 27 år!
Han börjar bli gammal..
Nej nej, inte så farligt, men jag kommer alltid vara tr år yngre.. ^_^
Men han är och jobbar idag, på sin egen födelsedag.
men han kommer passligt hem till middagen idag.
Inte för att det står nån middag på bordet, för jag ska ju på gympa med Cassandra ikväll..
Hon var borta förra veckan eftersom hon var lite förkyld, plus att klockan blev så mycket innan vi va hemma...


Idag ska jag städa lite hade jag tänkt....
Det ser ut som nån släppt ner 2 atombomber i vår lägenhet.
Så kanske man borde röja undan lite här hemma..
Överraska Ben lite när han kommerhem...


Nej, mer hittar jag inte på just nu..

Hejkon Pejkon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback