Jaa, vad skriver man??

Märker att man inte har inspiration till att skriva lika ofta, eller är det kanske tiden som inte räcker till..?? Inte för att det är så många som läser, men det spelar ingen roll. SKönt att kunna skriva av sig lite ibland...

Idag fick jag ÄNTLIGEN mitt besked, jag har kommit in till utbildningen jag sökte! Så nu ska jag börja studera, grundexamen inom socila- och hälsovård! Jippi! Grattis till mig!! :o)
Ska bli skönt att börja studera lite! Plus att när jag är utbildad så får jag högre lön oxå, en grundlön somligger runr 1800euro.. Sköönt! :o)

Ännu är jag sjukledig, men jag hoppas på att jag ska få börja jobba igen den 14.11, annars kommer jag bli tokig. Visst jag hinner inte jobba så många dagar innan skolan börjar, eftersom skolan börjar den 19.11. Men jag msåte ändå jobba medan jag studerar för man blir inte rik av att studera! ^_^
Va till fysion idag och allt verkar okej, bara att jag har haft hiskeligt ont i svanskotan, eller där jag fick epiduralsprutan sist, alltså för ungefär 2 veckor sen, men Patte visste inte alls vad det kunde bero på, så jag ska äta lite antiinflamatorisk medicin nu en vecka o sen se hur det blir.. Men det ska nog bli bra, hoppas jag iaf...


Cassandras kalas hade vi för en vecka sen oxå ungefär.. Eller kalas o kalas, vi bjöd upp Bens familj och drack lite kaffe och åt lite tårta.. Man måste ju fira sitt barn lite iaf...
Cassandra fick roliga saker i present.. En keyboard, en helikopter och en griffeltavla m.m...
Glad blev hon iaf...


Vattkoppor har vi haft här hemma oxå! Cassandra var full med prickar, men guud va söt hon var. Så hon fick vara hemma en vecka ungefär, men nu är alla prickar uttorkade, väntar bara på att dom ska försvinna...

Flyttat har vi oxå gjort, jag vet, igen! Men den här gången till en lite mer renoverad lägenhet och den var lite billigare än den förra.. Plus att den låg i samma hus, fast andra porten.. Så man behövde inte flytta så långt, och tur var ju det,e ftersom jag inte fick lyfta nåt...


Här hemma är det mycket tyst och lugnt som bäst. Cassandra ligger och sover, sen en timme tillbaka kanske.. Så jag passar på att glutta runt lite på nätet.. Känner mig heeelt slut redan, funderar om jag ska ta med mig min nyaste Vi Föräldrar tidning och krypa ner under täcket en stund...
Ben jobbar kväll, så han kommer säkert hem sen.. Så man får göra det bästa av kvällen, när man är ensam.. :o(
Saknar min älskling.. Men han ör ledig hela helgen.. Vi ska ju ut och äta lite på söndag eftersom det är ju Fars dag då! Vi ska till en nyöppnad restaurang här i Pargas, Mindes heter den. Dom har mycket god mat.. mums.. Mat är alltid gott juh!

Snart fyller Ben år, 27 år för att va exakt! Han börjar bli gammal, men jag kommer alltid vara tre år yngre.. hihi ^_^
Funderar vad man ska köpa...

Nej, nu ska jag ta och avsluta o försöka göra nåt vettigt...


Tack och godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Jenni

tack för dina rader gummigutta :) kul med utbildningen.. jag vill också! men orka leva på csn MEDANS jag pluggar.. man blir lätt bekväm.. krama cassandra o hälsa din man.. puss*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback