Min älskling har åkt...

Igår åkte min älskade ut på det stora havet Östersjön för att guppa en vecka..
Han åkte alltså och jobba på Birka Paradise, ni som inte fatta...
Han komme rhem nästa veckas torsdag, på morgonen.
Men jag är i skolan då och Cassie är hos dagmamman..
Så han kommer hem till en tom lägenhet.. ^_^
Men han får vila lite innan hela familjen kommer hem och ska krama honom! <3
Saknar honom något oerhört massor!
Känns konstigt att vara helt ensam hemma med Cassandra och veta att han kommer
inte ligga bredvid mig i sängen när jag vaknar på morgonen..
Men om en vecka får jag se honom igen...!!!

Men jag tror det är ganska bra att vi är lite ifrån varann.
Jag vet att det låter konstigt,
men jag lovar att det är inte så konstigt...
För vi kan behöva sakna varann lite emellan oxå.
Inte bara se varann och kanske vara irriterade på varann.
Utan den där saknaden efter nån man älskar kan vara bra ibland...
Så det känns skönt att sakna Ben.
För han kommer ju hem sen och då kan jag krama och pussas hur mycket som helst.. hihi.. ^_^


Nu har jag gått en vecka i skolan,
och det är kul!
Visst är det mycket nytt, man ska lära sig massor med teoretiska saker,
men det funkar, som Cassandra skulle säga.
Det är kul juh!! ^_^

Nu ska jag ta och greja lite med mina skolpapper innan sängen kallar på mig!!


ÄLSKAR DIG MIN ÄLSKLING!!
GUPPA FÖRSIKTIGT PÅ DET STORA BLÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback