idétorka!

Jag är bara allt för seg. Tycker inte att tiden går snabbt, men tydligen gör den det, eftersom det är över en månad sen jag skrev nåt!! Men jag hinner bara inte göra allt man borde!

Jag har gått och blivit sjukskriven nu igen, pga ryggen! En vecka nu till att börja med, sen får man se vad som händer. Ska till fysion i morgon, får se vad han säger om min stackars rygg! Märker att jag själv går lite snett och vint, men man får försöka greja det på nåt vänster!!


Cassandra har blivit förkyld, igen.. men det är ju sånna tider nu! Hon har en fruktansvärd snuva, näsan rinner hela tiden och så hostar hon oxå. men som tur är så har vi ju en medicin som vi fick sist hon var sjuk som tar bort nästäppan och det! Så nu har jag börjat ge henne de så hon inte blir allt för täppt. Det var hemskt sist hon var sjuk.. Hon var så snorig att hon fick inte alls luft genom näsan, men nu får hon medicin så det ska nog bli bra.
Hon ligger och vilar som bäst. Jag passar på att ladda upp lite bilder på
www.pixbox.se sålänge, och skriver ner några rader här så att folk vet att man lever. Men tror inte det är så många som läser, men vad gör det. Skönt att skriva ner lite tankar osv..

Om 2 veckor fyller Cassandra 2 år!! Guuud va tiden går snabbt.. Tyvärr kommer vi inte ha nåt kalas iår, eller inte den helgen hon fyller, eftersom vi ska flytta, IGEN! jag vet , jag vet. Vi flyttade precis, men det här är en mycket bättre lägenhet och billigare. Och den ligger i samma hus, fast andra porten, så det blir inte så långt att flytta.
Får se hur det kommer gå att flytta när jag har dålig rygg, men det får bara funka helt enkelt!!


Vi va på matmässa förra helgen! Gudd va de tva roligt. Fullt med smakprover osv. Man va hungrig när man kom dit, men ganska mätt när man åkte hem. Cassandra tyckte det var jättekul att va där, hon fick smaka massor med ost! Mums tyckte hon!!
Annars har vi inte gjort så mycket. Tiden går så snabbt så man hinner faktiskt inte med alla gånger...


Va och beställde tid till fotografering åt Cassandra idag. Den 25.10 kl 9:45 ska hon bli fotograferad! Det fotot jag och Ben väljer som bäst kommer vara med i PARGAS CHARMTROLL! Och i år ska hon vinna!! Hon vann inte förra året, men i år får vi väl hitta på nåt roligt så folk röstar på henne. Hon är ju charmig juh! Men det var en pojke som vann förra året! Inget speciellt med den bilden. Han hade en tröja som det stod RAMONES på och så höll han i två trumpinnar! Hur roligt är det då?? Cassandra bild var ju faktiskt mycket sötare!! Men tydligen räcker det inte med att vara söt helt enkelt. Så jag och Ben måste slå vara kloka huvuden ihop och fundera ut vad vi ska hitta på till det här fotografiet!! ^_^


Nej, nu ska jag ta och passa på att vila medan Cassandra vilar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback