Kiva kiva..

1. Var är din mobiltelefon? På matbordet
2. Vad gör du just nu? Skriver här..
3. Ditt hår? Troll hår I tell you!'
4. Din mamma? Skåne, Sverige.
5. Din pappa?  Matrand, Norge
6. Det bästa du vet? Min familj
7. Din dröm inatt? Kommer inte ihåg...
8. Din dröm/ditt mål? Få jobba med utsatta barn och att min familj ska må bra
9. Rummet du är i? Matsalen.. Stökigt med flyttlådor
10. Din hobby? Handarbete och min familj
11. Din skräck? Att nån i min familj ska dö
12. Vad vill du vara om 6 år? Utbildad inom social- hälsovård och ha ett roligt jobb!!
13. Var var du igår kväll? På gymnastik med Cassandra och sedan hemma
14. Vad du inte är? JExtremt rik..
15. En sak du önskar dig? Resa jorden runt och ett barn till.. haha
16. Var du växte upp? Linköping
19. Det sista du gjorde? Lämna Cassandra hos dagmamman
20. Dina kläder? Just nu tshirt och pyjamasbyxor... ^_^
21. Din TV? Är väldigt tyst
22. Ditt/dina husdjur? Räknas dammråttor??
23. Din dator? Compaq nc6000, laptop
24. Ditt humör? Omväxlande
25. Saknar någon? Ja, min älskling Ben och mitt allra käraste barn...
26. Din bil? Har ingen, Men Ben har 2 stycken.. :o)
27. Något du inte har på dig? Bh.. *asg*
28. Favoritaffär? H&M
29. Din sommar? Sommar? Det har ju inte varit nån sommar.. Nej, jag har jobbat och haft lite semester. Semestern firades i Norge...
30. Älskar någon? Jaaaa!!!
31. Favoritfärg? Rosa!
32. När skrattade du senast? Igår!
33. När grät du senast? Kommer inte ihåg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback