ARG!!!




Idag har jag varit så arg på Han!
Drömde att jag skällde ut Honom nu på dagen när jag vilade.
Men just som jag hade ställt frågan jag verkligen verkligen ville ha svar på..
Ja, då ringde klockan och det var dags att stiga upp....
Typsikt...
Men förhoppningsvis får jag de svaren jag vill ha när Han kommer hem...

Igår var jag ledsen, eller ska jag säga totalt förstörd..
Hela förmiddagen låg jag och grät så jag nästa spydde...
Hur kunde Du?
Vad tänkte Du på?!
ja en sak Du inte kan ha tänkt på var mig!!

Jag är så arg idag!!
Jag vill ha ut all ilska nu!
Skulle vilja att Han skulle va hemma,
så jag skulle kunna få skrika ut allt jag tycker och tänker!!
Men det skulle bara hjälpa en stund.
Sen skulle jag vara ledsen igen..


Vad ska jag ta mig till!?
Jag är så förvirrad!
Jag är ledsen, arg, frustrerad, besviken, sårad..
ja, allt man bara kan vara!!
Men det hjälper inte nu....


Sitter och ser nu medan VÅRT underbara barn sitter och ser på barnprogram...
Hur kan man vara så dum att göra nåt som skulle kunna förstöra hennes familjelycka!?
Jag förstår inte!!
Jag skulle ALDRIG kunna göra det!
För Hon är verkligen mitt allt...
jag vet att hon är DITT allt också...
Men det gör så ont.....


Hur ska jag nånsin kunna lita på Dig igen??
Hur ska jag kunna se Dig med samma ögon som tidigare?
Hur ska jag kunna kyssa Dig, utan att det tänka på henne??
Hur ska jag kunna låta bli att bryta ihop totalt!?!

Kommer det alls bli bättre?

Jag hoppas och ber till Gudarna att OM jag mot all förmodan skulle förlåta Dig....
att allt kommer gå mot det bättre....
Inte till det som vi var innan...
utan till det bättre...

Det kommer ta tid...
det kommer fällas mycket tårar hos mig...
det kommer hagla fula ord...

Men är Du redo att kämpa!?
Så där är väl jag kanske också det då....

För Jag älskar fortfarnade dig
mer än ord kan beskriva!
Och jag är redo...
Är Du redo för det!?


Hoppas du verkligen menar allt du sagt till mig...
Att du inte bara säger det för att göra mig glad..
utan för att du innerst inne verkligen ångrar dig...
och att det är mig du vill leva resten av ditt liv med..
Om det nu är så...

...SÅ VARFÖR gjorde du det?!?! 

Varför, varför, varför, varför, varför?

Snälla ge mig svar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback