Bye bye Finland..

Ikväll åker jag ÄNTLIGEN till Sverige!!
Gud vad jag har längtat!
Ska bli så skönt att få träffa hela familjen igen!
Plus att komma bort hemifrån är ganska skönt oxå.
Slippa se på dess fyra väggar här hemma och bara uggla.
Nää, då är det roligare att va hos pappa och bara slappa och umgås med syskon!!
Kl 20:15 ikväll gå båten och kl 06:10 är jag i Stockholm imorgon bitti.
Kattis och Mattias ska komma och hämta oss från hamnen.
TACK!!
Så jag slipper åka tåg o grejer!
GUUUD va skönt....

Sen på måndag åker jag vidare till Norge.
Med tåg som tar 4½ timme typ.
Med ETT byte.
Men hemresan tar längre.
Den tar över 5½ timme och det är TVÅ byten!
Stackars mig...
Nä, det ska nog gå bra!!
Det är ju inte första gången man åker tåg ensam med Cassandra...
Förra sommaren åkre jag ju i nästan 7-8 timmar ensam med henne när jag åkte upp till mormor.
Och bra gick det!!

Har nästan packat ner allt som jag ska ha med.
Måste komma ihåg att lägga ner Cassandras regnkläder bara...
Och sen tandborstarna o allt annat smått o gott man behöver!! ^_^
Sen är jag borta lääänge!!




Nu ska jag slänga igång en säsong av sex and the city innan Cassandras behagar vakna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback