I feel angry an sad. And then over to normal...

här sitter jag utanför badrummet med laptopen på golvet framför mig
och vaktar Trollet medan hon badar lite..
hon älskar det!

Idag har varit en relativt bra dag...
har på ett sätt inte hunnit tänka så mycket på allt som hänt,
eftersom jag och Micki har pluggat på anatomi-tenten vi har imorgon.
men efter några timmar så satt jag och Sanna och drack kaffe och pratade om vad som hänt.
hon såg ju allt, eller det mesta iaf.
det var då som allt kom upp igen.
det var som jag försökt trycka undan alla känslor och allt som hänt.
men sen när vi satt och prata och jag faktiskt fick höra vad som hänt
som alla känslor kom upp till utan.
eller jag blev väl mest arg.
för det känns som det inte finns några tårar kvar att gråta....
men bra kommer det säkret bli förr eller senare.
hoppas jag....

jag skriver ungefär samma sak
om och om igen här.
måste kännas lönlöst för de som läser det att läsa samma sak
om och om igen.
men det är nåt som jag måste göra för att försöka bearbeta allt
och försöka komma över det
för att sedan kunna börja på nytt
tillsammans med Ben....

igår gjorde inte så mycket..
jag och cassandra tog det bara lugnt hela kvällen...
vi såg på lite film, åt gott osv.
vi råkade ta en lite längre tupplur igår.
typ sådär 3½ timme..
trodde aldrig hon skulle somna på kvällen,
men lite före kl 22 så somnade hon gott på soffan..
som vanligt.. ^_^


nu är det bara 2 dagar kvar tills Han kommer hem.
känslorna är blandade,
vet inte hur jag ska va eller vad jag ska säga.
men det kommer säkert fram förr eller senare.
en sak vet jag iaf,
att han ska verkligen få se hur djupt han sårat mig.
och hur JAG känner...
ingen idé att försöka lura bort alla känslor för att de sedan ska blomma upp igen...

Men Vi kommer lösa det.
förr eller senare så kommer allt bli bra igen.
det känner jag inom mig.
för jag älskar honom
mer än ord kan beskriva.
och han är den enda jag vill ha.
och jag skulle kunna göra vad som helst för att få allt ogjort
men det går inte.
så det är väl bara ta en dag i taget o se vad som händer..

Som min visa Mamma sa åt mig:
Ibland tror man att gräset är grönare på andra sidan,
men när man sedan testat det,
så märker man att det var inte det.
OCh först efter det så vet man vad man vill ha!!

Och det är ju såå sant...
jag kan tro att han trodde att det skulle va bättre med nån annan.
men för att sedan vakna upp till verkligenheten och förstå att de e mig som han vill ha..
eller är det kanske önsketänkande???
Kanske det här var ett stort wake-up call för både han och mig?
Att nu är det dags för honom och mig att verkligen tänka på oss som partners
och inte bara mamma & pappa.
Jag vet iaf att nu är det dags för förändringar.
och den 21 maj blir väl den första av dem alla.
Tumis du & jag...
Det kan verkligen behövas...
sen är det bara att försöka fortsätta på samma sätt..
Frö tillbaka till varann hittar vi alltid...
för tillsammans är vi starka och vi är nog skapta för varann...

för trots allt detta,
så tror jag att det leder till bättre saker för dig och mig...

Jag Älskar Dig!
Mer Än Ord Kan Beskriva!
Du & Jag
För Alltid.
Oavsett vad som tidigare har hänt,
så börjar vi se framåt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback