Inte lång tid kvar...



Nu är klockan 19:00 ,
vilket betyder att om en halv timme kommer min älskade att åka och jobba..
Vill inte att han ska åka och jobba,
känns som han precis kom hem ju!!
Men, jag hoppas innerligen att den här veckan han är borta
kommer gå lika snabbt som det har gått nu när han varit hemma...

Men de e lite synd att jag är FYRA dagar ledig!
Visst det är ju jättekul att va ledig
men timmarna går så fruktansvärt långsamt juh!!
Hur mycket jag än är ute med Trollet
så går inte timmarna så mycket snabbare för det...
Men det kommer nog gå bra....

Kommer sakna mitt hjärta så massor!!!!
Vill att han ska va hemma,
men jobba måste Han ju..
Så det är bara att stå ut då...


Annars har de inte  varit nåt speciellt idag...
Varit i skolan och slöat, igen...
Sen gjorde jag faktiskt raggmunk idag.
Gud va gott det var!!
Måste göra det nån mer gång..
hade glömt hur gott det var...
Cassandra tyckte det var gott oxå...


Fick en ros av Ben idag..
Och ett ljus, ett hjärta...
Tack älskling!! ^_^
Så nu står den ståtligt här på bordet.
Så jag ser den hela tiden....

Kommer sakna dig Poopisch....
Älskar dig!!

Kommentarer
Postat av: ulli

Allt verkar ha ordnat sig, så bra :)

2009-04-29 @ 10:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback