juhupps



dom säger att make-up sex är det bästa sexet som finns,
jag trodde dom ljög.
men det är bevisat motsatsen!! ^_^
kan inte sätta några ord på det hela,
än kanske ännu chocktillstånd!
hihi....


jag är ganska trött idag.
blev att gå i säng runt 23 tiden igår.
men man låg och såg på tv o lite annat,
så det blev lite sent,
men de var det värt...


Allt känns okej nu..
Jag VET att det kommer att bli bra!
känner de inom mig..
bara man ger det lite tid...


sista dagen man går till skolan nu
innan det blir helg!
Guud va skönt att man får vara tre dagar ledig den här helgen!!
kan inte vara mycket bättre...
får va hemma med min familj och bara ta det lugnt..
och sedan imorgon kväll blir det bio för mig & Ben.
vi ska se män som hatar kvinnor!
har ju redan läst de första två böckerna,
så det ska bli spännande att se hur filmen är!!


Nu ska jag börja klä på Trollet och sen ska hon sista dagen till
dagmamman innan hon är ledig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback