lördag morgon...



har sovit gott inatt faktiskt..
inte drömt nåt speciellt.
men jag fick ju inte sova särskilt länge idag.
cassandra behaga vakna redan halv 7!
de e typiskt..
när hon INTE får sova, ja då ska hon sova.
men när hon väl skulle kunna få sova, ja då ska hon stiga upp tidigt...

har redan hunnit sätta igång en tvättmaskin.
tänkte försöka städa lite idag oxå.
så man inte bara sitter still och funderar på saker och ting...
tänkte ta med Cassandra ut och cykla lite idag.
det tycker hon om...

om man inte räknar med idag så är det bara 3 dagar kvar tills Ben kommer hem.
det ska bli skönt att han kommer hem,
så jag kan få prata med han face to face...
det kan verkligen behövas....

känner mig fortfarande sårad, ledsen och arg..
men igår kände jag mig relativt normal
och även idag gör jag det.
men sen när han väl kommer hem
kommer hela helvetet braka löst igen....

men jag hoppas att det här kommer leda till nåt bättre.
jag är inte redo att förlora allt..
jag vill verkligen.....

Nu ska jag ut och hänga upp lite tvätt,
men innan de ska jag byta lakan i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback