Onsdag....

Också nätter när jag sover ensam
Lägger jag kuddarna bredvid varandra;
En är min älskade -
Jag kramar den hårt, och sover






Onsdag morgon har kommit...
Fast egentligen är det ju inte så konstigt,
det var ju faktiskt tisdag igår!
Sitter här, nyvaken med en kopp kaffe bredvid mig.
Ska snart ta och väcka Trollet och sen börja göra oss klara...
Hon sover så sött i sin säng.
Idag tänkte jag att hon skulle få cykla till dagmamman!


Det kändes konstigt att gå och lägga sig ensam igår.
trots att jag är ganska van med att göra det,
så efter den är veckan Han varit hemma så var det jättetomt och konstigt att gå och lägga sig.
Man hörde inte ett ljud från vardagsrummet,
vilket man annars gör när Han är hemma..
Det var mörkt och tyst....
men ändå så tog det inte så lång tid förren jag somnade...

idag är sista dagen i skolan,
innan man är ledig i fyra dagar.
Nu har jag planer för valborg oxå.
Jag och Cassandra åker ut till Tessan, Antti & Alicia.
vi ska grilla och bara ta det lugnt.
Så slipper man sitta ensam hemma och bara har tråkigt..
kanske tiden går lite snabbare då..
ska bli kul att åka dit...

Nu måste jag ta och börja fixa klart här hemma innan
det är dags att börja väcka Trollet...






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback