Sad



inatt har jag sovit ganska bra faktiskt...
underligt nog..
Men jag försöker verkligen tänka framåt
och försöker tänka positivt...
jag vet att jag är en ganska stark person
och hoppas att jag är tillräckligt stark för att komma över det här...

visst är jag ledsen...
jag är jätteledsen..
jättesårad...
besviken...

men hur dumt det än låter..
det KUNDE ha varit värre...

jag har gråtit flera gånger om.
men det spelar ingen roll hur mycket jag än gråter,
det kommer aldrig bli ogjort..
så jag får väl bara rannsaka mig själv och försöka fundera ut vad jag kan leva med...

jag hoppas innerligen att det här ska gå över..
inte att det försvinner helt och hållet.
men att det kanske lägger sig långt bak i mitt huvud,
så jag kan fokusera på framtiden..
för jag hoppas att det ännu finns en framtid....

pratade med Han igår..
eller pratade och pratade,
jag skrek väl mer än jag prata.
men det hjälpte..
efter jag sagt allt jag ville ha ut så kändes det bättre.
det kommer aldrig göra saken bra,
men för tillfället kändes det bra att få det ut ur mig...

har fått flera ursäkta mig från Han.
men inget förlåt...
men det ska Han nog få säga..
för ursäkt är inte samma sak som förlåt...
men Han ska säga det när han kommer hem,
så jag verkligen ser att Han menar det...

men dagarna går framåt
och jag hoppas att inom sin tid att det här kommer bli bra.
för jag älskar Honom,
trots det som hänt,
så älskar jag Honom mer än ord kan beskriva.

jag vet att folk kanske tycker jag är dum i huvudet som ens funderar på att förlåta.
men det är inte så lätt...
jag är inte redo att kasta bort över 3½ år på det här.
men otrohet är alltid otrohet..
men man måste verkligen försöka om man verkligen vill nåt.
men den som kommer få försöka hårdast är Han..

Nu måste jag väcka Vårt underbara barn,
och sedan börja göra oss klara för dagen....

I still love You.
Even after what you did.
But I take one day at the time.
And hope for the better.
Because what you and I have,
is strong.
Or I hope you think that to.
That you are ready to fight for me.
And really make me see that I´m the one and only...


Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en bra fredag !! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback