Skanssi, bio, skor o allt annat bra...



Igår efter jag slutat skolan så åkte hela familjen till det nya
köpcentret Skanssi.
Fanns massor med roliga affärer!
Köpte ett par skor till Cassandra,
ett par vita fina vårskor!
Hon tyckte om dom,
för hon vägrade att ta av sig dom!
Till mig själv hittade jag inte nåt extra.
letade efter ett par högklackade skor,
till speciella tillfällen,
men hittade inga som föll mig (oss) i smaken...
Hittade ett jättefint par,
men dom kostade 69 euro!
Men kanske nästa gång vi åker dit kan man titta i lugn o ro efter ett par skor..
Det enda jag köpte var ett par jättefina (sexiga?!) trosor..
8 euro kostade dom,
inte så farligt..
Synd att dom inte fanns i flera färger.
Skulle köpa en bh,
men det var så deprimerande att gå och se efter en passlig
så jag sket i det!!
Men det finns flera andra affärer man kan titta i!
Kanske ikväll när vi åker till åbo....




Ja, som sagt så blir det Åbo ikväll för mig & Ben.
Vi ska ÄNTLIGEN gå och se på Män Som Hatar Kvinnor!
Ska bli spännande att se den.
har ju läst första och andra boken i den serien,
så det ska bli kul och se hur filmen är.
har bara hört bra saker om filmen,
så det kommer inte va nån besvikelse tror jag...



Har distans-dag idag,
så jag är ledig.
Men lovade att ta ut Cassandra och cykla lite,
med sin nyinköpta hjälm!
så jag kan få börja skriva på min distans,
så ja slipper sitta och göra allt sen när Ben åkt och jobba...

Kan tillägga att det finns många bra sidor på internet! ^_^
man kan hitta vad som helst...


Kan tillägga att ALLA borde ha babyolja hemma!
den är super bra om man är torr.
plus att man kan ju ha den till nästan allt...
Men den är uberbra att ha om man är torr!
Måste köpa mer snart!!


Nu ska jag ta och dricka mitt morgonkaffe, mysa med Trollet
och så småningom bröja städa lite.
Så det inte ser ut som ett bombnedslag när Farmor&farfar
kommer upp hit med Cassandra sen ikväll...
Undra hur länge jag ska låta Ben sova!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Torr vardå? ;)

2009-04-24 @ 09:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback