Skola, blää...

jag börjar vara så trött på att sitta i skolan och bara lyssna lyssna lyssna på det som vi går igenom.
jag vet att det är viktiga saker,
men jag skulle inte orka sitta här inne och bara lyssna.
jag vill göra nåt kreativt istället..
men det kanske kommer sen..

Ja, som ni kanske förstod så sitter jag alltså i skolan som bäst.
Har lunchpaus, men orkar inte äta nåt just nu...
äter sen när jag kommer hem,
innan det är dags att bege sig på min indiska hårbottenmassage!!
Skööönt!! ^_^
TACK SANNA!!

Annars har jag väl inte så mycket att säga.
är så trött bara,
vill nog vila en stund när jag kommer hem,
men det återstår och se om Trollet låter mig vila en stund.
Men det tror jag inte...
Hon var så ledsen imorse när jag skulle iväg..
Hon råkade just vakna när jag skulle gå ut genom dörren.
Så stod hon och grät och sa att "mamma ska va hemma"...
Mitt hjärta....
men men, tror hon blev ganska glad sen iaf..
Hon har ju pappa hemma...

Nej nu ska jag ut och röka innan de e dags att sätta sig vid skolbänken igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback