Söndagar

Män som hatar kvinnor var duktig bra!!
Trodde inte att den skulle vara såå bra,
men den var grymt bra!
Lite lång, men vad gör det.
2 timmar och 33 minuter lång var den.
Va hemma lite före tolv på kvällen.
Trötta men glada....
Skönt att få vara ute med min älskling lite på tumis...




Igår satt jag ute på balkongen insmord med tanning-oil
och fixade lite solbränna.
Inte så mycket ännu,
men det synd iaf vart bikinin suttit
och det är ju huvudsaken..

Senare på kvällen så åkte vi till Micki och Rick.
Dom har ju precis flyttat till sin första gemensamma lägenhet.
Så där satt vi några timmar och prata skit
innan det bar iväg hemåt med en trött Cassandra.
Hon somnade typ direkt när man la henne i sängen sen.
Sen sov hon gott fram till kl 9 imorse...

Annars var kvällen underbar..
Solsken hela dagen,
kvällen bjöd på roliga saker
och måste erkänna att allt är prima just nu!!


Känner mig som en ny människa
och det tycker jag är ganska bra..
Trodde aldrig att jag skulle kunna känna så här
inte efter över 3½ år tillsammans.
Men jag känner mig upp över öronen kär igen!
Och det är en helt underbar känsla...

Älskar Honom mer än ord kan beskriva
och jag kommer kämpa hårt för att det ska vara så här bra!!
Det enda jag saknar är min "förlåtelse-grunkomojäng"
men som Han sa:
Jag fick den tre gånger på onsdagen...
^_^
Bra är det, men vad bevisar det!?
Men men, man får se vad som händer och sker....
Så länge jag får va med honom
så är allt bara bra!
ÄLSKAR DIG!!
Men jag känner att nåt vill jag ha..
Som verkligen visar hur han känner och
att han verkligen ångrar sig och älskar mig...
Skitsamma!
Bara jag har honom så är det bra....
Men det skulle vara en fin grej..
bla bla bla bla...


Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe
medan Trollet ser på Pippi.
Sen ska jag väcka Ben och se vad dagen bjuder på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback