tidig väckning= FÖRBJUDEN! (enligt mig)

tidig väckning borde vara förbjuden!
men ändå så ringer klockan tidigt.
men vad gör man inte..??

tenten igår var löjlig!
allt som jag hade pluggat in i huvet
för jag tänkte, att det kommer hon säkert ta med,
ja, nej, det kom ju inte ens med!
typiskt!
och igår lärde vi oss nåt nytt...
vi lärde oss hur man bäddar en säng!!!
som om man inte redan visste det.. ^_^
får väl se vad denna dag har att erbjuda...


Såg en bild på h*ran igår!
Damn she´s ugly!!
känner mig redan mycket bättre tills mods efter man sett bilden på henne..
känner mig mycket sötare redan! ^_^
kan förstå att Han måste ha varit DUKTIGT full,
för ingen skulle på nyktert huvud va med en sån..
Guuud va elak jag är,
men det är ju så skrattretande
att man måste juh...

Hon hade även skickat till Honom och sagt att Hon inte visste om hon vågar gå ut mer.
hur ironiskt är inte det!?
jag skrattade mycket hjärtligt när jag hörde det.
de e bra att Hon är rädd..
Hon ska va mycket rädd...
muhaha..
*smider planer*


idag kommer tessan & Alicia hit..
det ska bli riktigt trevligt att prata lite
och bara snacka lite skit.
plus att tiden går mycket snabbare då med.
vilket betyder att man får gå och lägga sig snabbare.
vi ska äta potatismos & korv!
MUMS!!!

nu måste jag ta och sätta på barnkanalen
och sedan gå och väcka mitt lilla Troll...

Ja, förresten!
på fredag blir det bio.
Män Som Hatar Kvinnor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback