Tisdag.... :o(

tisdag morgon idag då...
varför ska veckorna när Ben är hemma gå så fruktansvärt snabbt?
jag hoppas veckan han är och jobbar går lika snabbt...
jag har ju 4 dagar ledigt den här helgen.
först distans på torsdagen, sen är det ju en röd dag på fredagen,
och sen är det ju lördag och söndag..
det är dom lediga dagarna som är värst tycker jag..
för timmarna går så fruktansvärt långsamt
och det känns som en evighet..
men jag har mycket planer för mig och Cassandra...


vi fick tillbaka anatomi-tenten igår..
det sög verkligen!!
fick bara 2½!!
och jag hade ju pluggat som en galning till den tenten
och tänkte att det här kan jag!
men icke.....
men men, nästa får man väl se hur det blir med den....


va på indisk hårbottenmassage igår!
guuuuud va skönt det var!
totalt avslappnad blev jag,
och jag brukar ha ganska svårt att slappna av,
men det lyckades jag med.
TACK SANNA FÖR PRESENTEN!!!

skulle ha lagat raggmunk och bacon igår,
men efter massagen var jag så fruktansvärt trött
så jag och cassandra begav oss till Hesburger och svullade i oss massa mat..
Ben hade ju åkt till Attu för att hämta Cassandras gunga,
så det var bara jag och Trollet som åt...





Cassandra blev 2½ år igår.
det var ju den 27:e igår...
så nu är prinsessan redan 2½ år..
guuud va tiden går snabbt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback