Vårtecken




jag älskar när man börjar se tussilago överallt.
det är mitt favorittecken,
på att våren äntligen kommit.
dom kommer upp överallt nu och det är gult och fint på marken!
Cassandra tycker om att plockan dom oxå,
så man har små små glas fulla med tussilago här hemma sen.. ^_^

igår satt jag flera timmar och försöker få min distans klar.
anatomin alltså..
ja det gick väl sådär...
har nästan allt klart,
är egentligen bara att renskriva det..
men sen har vi en annan som ska göras nu oxå,
fast den är ganska lätt..
handlar om döden och livets slutskede.
så det är inget nytt egentligen..
kommer gå prima tror jag!!

Idag åker jag och Cassandra till Tessan & Antti.
ska bli roligt..
fira vappen i lugn och ro...


inatt drömde jag om min älskling.
så det var med ett tungt hjärta som jag vaknde imorse..
känns som han redan varit borta i flera veckor,
fast det bara e andra dagen han borta..
vill att dagarna ska gå snabbt,
så han kommer hem igen....

sen när han kommit hem,
så på söndagen är det ju Morsdag.
så vi ska ut och äta.
till Mindes, vårt nya favoritställe!
och det ligger ju här i pargas oxå,
så det är nära och bra...


SAKNAR MIN ÄLSKLING!!!
Kom hem nu....


nu måste jag ta och börja se till att Trollet sätter kläder på sig.
dom ska ha vappen-fest idag.
så det blir lite finkläder på.. ^_^

Tack och hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback