Hemma med sjukt barn



idag är man hemma med sjukt barn då..
Stackarn har snuva och jätteont i halsen...
klockan 14:20 ska vi till läkaren..
jag hoppas hon inte har nån halsinfektion eller nåt...
troligtvis kommer dom ta ett svalgprov på henne
och det ser jag inte fram emot.
vet själv hur äckligt det är,
så ska dom göra så på mitt stackars lilla barn..
men men, måste man så måste man...

hon har sovit relativt gott inatt.
vaknat nån enstaka gång och hostat
och sen börjat gråta för att det gjort så ont i halsen...
har gett henne lite "värkmedicin" som dom sa att jag skulle göra..
så hon e lite piggare nu iaf.
Men panodil är kanske inte det mest effektiva om hon skulle
råka ha en halsinfektion.
men tur att man har tid till läkaren
så hon kan få antibiotika eller nåt sen...


nu ska jag försöka få henne att äta nåt,
men hon vill inte riktigt äta nåt när hon har så ont i halsen..
Mitt stackars lilla barn..

Mamma älskar dig... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback