Läkemedelsräknings- tent idag!

om ungefär 50 minuter börjar min tent i läkemedelsräkning.
har inte ens öppnat mina papper.
tänkte att jag tar det från huvet.. ^_^

Nej skämtåsido...
det e ganska lätt faktiskt!
Så jag e inte så orolig för att det kommer gå dåligt..

Sen efter tenten ska jag direkt hem till sjuka Cassandra..
ringde tjugo över åtta till vårdcentralen,
men provsvaret hade inte kommit då ännu,
så jag ringer tillbaka sen efter kl 12 hade jag tänkt..
då kanske man får veta om det är virus eller bakterier som orsakat Cassandras halsont..



Ben kommer hem idag oxå..
om typ 40 minuter kanske..
Hoppas han kommer i tid hem,
alltså typ kvart i tio eller nåt,
så jag hinner springa till skolan innan tenten börjar...
Skönt att han kommer hem idag.
har saknat honom massor...


Nej, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och se på lite film med Cassandra
innan jag rusar iväg till skolan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback