Måndag hela veckan....

det är underligt hur snabbt tiden går!!
det är en vecka sen skolan började
och bestämt en vecka kvar tills praktiken börjar..
på nåt underligt vänster ser jag fram emot den..
kanske för att man får göra nåt annat..
nåt jag inte ser fram emot är de tidiga väckningarna som kommer med praktiken...


bara två nätter kvar och sen kommer min älskade hemm..
har längtat kan jag berätta...

det är underligt hur man kan sakna en person,
och sen när man träffas så är det som han aldrig varit borta...
vet inte om är nåt som man bara blir van med..
att han är borta en hel vecka menar jag alltså...

har en hel del planerat den här veckan han är hemma..
ska troligtvis bli en roadtrip,
om bilen går igenom besiktingen det vill säga..
man kan hoppas, man kan hoppas....

sen blir det säkert en skön helg med sol och kanske lite bad
innan man ska bege sig till Malmkulla avdeling 1 på praktik i 8 veckor...


igår kväll innan jag skulle somna så låg jag och drömde mig bort till vita sandstränder och turkost hav...
hur skönt skulle det inte va att åka iväg på en resa.
men tyvärr tillåter inte riktigt ekonomin det just nu,
men kanske senare...
jag vill vill verkligen resa bort med Ben & cassandra självklart...!!
det är så underbart!
man glömmer bort allt som är där hemma och bara njuter...
solar och badar och bara njuter!!
I love it!


*         *            *            *

en rolig sak som Cassandra gjorde igår...
jag höll just på och somna,
så säger hon: MAMMA, jag måste kissa...
Jag: men du har blöja...
Cassandra: jag vill inte! Jag ska kissa på toaletten!

så det var bara stiga upp och ta med henne på toaletten.
sen somnade hon vackert och sov hela natten..

hon är ju som sagt NÄSTINTILL blöjfri nu.
nån enstaka olycka kan det hända ibland.
men inte så ofta längre..
när hon vilar och sover på natten har hon blöjan såklart.
men hela dagen är hon utan..

och nappen slutade hon med oxå!
eller slutade och slutade,
elak mamma som jag är så klippte jag av den ^_^
sen ville hon  inte ha den mer.
och bra har det gått...

så den här sommaren har hon slutat medf blöja och napp!
Mammas flicka är så duktig!! 
<3

*               *              *                *

snart ska jag ta och cykla ivög i den här hettan och hämta Cassandra..
Sen ska vi hem och mysa lite,
troligtvis komemr hon vilja se på Bamse,
så då kan jag passa på att laga lite mat...
Idag ska det bjudas på korvstroganoff och ris...
MUMS!!!!!

ska försöka få lite dammsugat här hemma oxå,
om jag orkar..
annars tar jag det en annan dag....


LÄNGTAR EFTER MIN ÄLSKLING!!       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback