Söndagar e nog lite tröga....

det va ett tag sen man skrev, igen!!

praktiken började i måndags
allt har gått riktigt bra...
Men jag va nog jättetrött när fredagen kom...
har fått stiga upp klockan halv 6 onsdag- fredag.
så man börjar bli lite härdad mot det redan! ^_^

Jag trodde jag skulle få sova nu under helgen,
men ack så fel jag hade..
igår vaknade Cassandra halv 8
och idag vaknade hon redan halv 7..
så det var bara stiga upp då...

men de som är bra med att man går upp så tidigt är att man får mycket gjort..
idag har jag redan hunnit plcoka undan allt som legat framme o skräpat,
dammsugit, bytt lakan och rengjort diskmaskinen!
Så man e nog ganska duktig må jag säga... =)


På onsdag kommer min älskade hem..
har saknat honom massor...
har kanppt pratat med honom den här veckan.
eftersom jag gått och lagt mig så tidigt på kvällarna
så har jag inte hunnit prata med honom.
på dagen har jag pratat någo smått med han..
men saknar hans röst....
men bara 3 nätter kvar ensam sen är han hemma...
SKÖÖÖNT!!!!



ska väl ta och börja fortsätta moppa här hemma nu då,
innan Cassandra börjar kissa på golven igen! =)
Så är det när man försöker göra henne blöjfri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback