allt och ingenting...

Så är et torsdag idag!
Ben kommer äntligen hem idag.. <3
Men tyvärr kommer jag "sent" hem idag,
vi ska ha julfest på praktiken idag.
den börjar kl 14,
så jag e väl kanske hemma runt 17 tiden kanske..
men bättre sent än aldrig.. ^_^


det har inte hänt så farligt mycket den här veckan.
kallt som f*n har vi!
idag visade mätaren MINUS 15 grader..
Brrrrr...
Men men,
det är bara klä på sig ordentligt och sedan traska till dagmamman med Cassandra..
Men det går relativt snabbt..
typ 10 minuter tar det att gå dit,
så de är inte så farligt...



hade min utvärdering av praktiken i tisdag.
mycket nöjd är jag.
fick en trea,
på en skala på 1-3.
Så jag är super nöjd!!


och den 1.1 börjar jag jobba.
ska bli skönt att äntligen få börja jobba och få lön!


inhandlade en "julklapp" igår oxå..
internet säger jag bara...
kan inte säga mer än det,
för jag kansk avslöjar för mycket..
hoppas han/hon blir glad för det.. :)


Sätter in lite bilder...



Lite pepparkaksbak med Pappa...




Mästerkocken visar hur man lagar mat.. ^_^




Sä här glad blir man när man får baka pepparkakor..




Pigg och glad klockan 7.30 en LÖRDAG morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback