Lördag i vårt hus...

så var det helg igen..
lördagen är kommen!
men som vanligt så vaknade vårt Älskade Troll kl 8 idag på morgonen.
hennes inre klockan verkar ringa kl 8 varje morgon som hon egentligen skulle få sova..
men vad gör det,
kanske man får nåt gjort idag då...


igår hade jag sista dagen på praktiken.
det var nog lite ledsamt att lämna dom.
har trivts så bra med alla där,
men dom är ju vägg i vägg med mig när jag är i skolan,
så jag kan alltid gå in o säga hej,
när jag känner att det lagar något gott...


idag hade vi tänkt åka lite skridskor med Cassandra.
det är första gången hon kommer stå på ett par sånna,
så det ska bli intressant och se vad hon tycker om det..

Julgranen tänkte vi ta fram nu i helgen oxå.
får se om jag gör det idag eller imorgon.
mer julstämning får jag här i huset då..


nu ska jag ta och dricka lite kaffe...

morjens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback