Äntligen hemma!

Igår kom äntligen Ben hem! Guuud va jag saknat honom!!
Han va hemma runt nio tiden på morgonen..
Jag hade redan lämnat Cassandra hos dagmamman då, så vi fick lite tid på tumis...
Åkte till hans mamma och pappa efter vi hämtat Cassandra, där drack vi lite kaffe och prata lite strunt.
Sen bar det av till affärn och handla lite, innan man kom hem och åt mat..
Jag åt nog mer igår än vad jag gjort på hela veckan Ben varit borta!
Men maten smakar ju bättre när man är fler som äter...
Somnade tidigt igår. Tror jag va i säng redan efter 21 tiden..
Jag är en mycket trött skolflicka! ^_^

På måndagen var jag till frissan och klippte mig!
Jag blev mycket mycket nöjd! Fast jag inte får håret i hästsvans längre, så gör det inget!
För det är så fint och det inte så länge och fixa det. Tar kanske bara 10 minuter så är det klart..
Då har jag fönat det och plattat pannluggen lite...
Muchos fiiint!!
I love it!!!


Idag tänkte jag börja med min distansuppgift, för nu har jag äntligen hittat info.
Och nu har jag äntligen förstått VAD jag ska skriva om!
Så idag ska det börjas!!
Ska ju vara 2-4 sidor text, så det gäller att skriva lite dåå...

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och fixa resten av mig själv innan jag ska till skolan!

Puss o kram




Skolarbete är ett ont måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback