Cassandra har feber igen då..

Vårt lilla troll är sjuk..
Började med att hon hade lite snuva, haft lite stegring under veckoslutet, men igår spydde hon för att hon var så snorig och sen hade hon nästan 40 graders feber när hon skulle sova.
Bara ge henne lite alvedon och så sov hon gott sen.
Hon ligger ännu och sover, men det är bra att hon sover så mycket som möjligt nu när hon är sjuk..
Ben åker ju och jobbar ikväll, så jag får se hur Cassandra mår imorgon, och idag..
Kan ju inte lämna hennes hos dagmamman om hon har feber.
Så jag får väl bli hemma med henne isf..
Inte det roligaste eftersom man måste ha läkarintyg från första dagen när man är hemma med sjukt barn, till skolan alltså.
Så jag måste se lite.
Men är hon sjuk så är jag ju självklart hemma!!
Fast hon hade så hög feber igår när hon skulle sova så märkte man inget när hon var vaken.
Men det brukar ju vara så med småbarn..
Men stackarn hade så svårt att hitta sin sömn igår, men efter lite avledon blev det bra och sen sov hon..
Mammas sjukling...

Har distansdag idag.
Roligt!
Måste till skolan och göra en powerpiont presentation och maila mitt arbete till läraren.
Guud vilket arbete!!
Skriver om anknytning osv...
Fanns ju hur mycket som helst om det, men lycka till att försöka korta ner det så man bara har det viktigaste  med...

Nu ska jag dricka lite kaffe och se till att skriva färdigt arbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback