En enda natt kvar..

Då e de bara en natt kvar, sen kommer Ben hem!!
Sköönt!
Plus att jag har distansdag imorgon, så jag e "ledig", vilket betyder att jag faktiskt är hemma när han kommer hem!
Har längtat ihjäl mig juh!!!
Ska bli mysigt att ha han hemma igen,
och jag tror Cassandra tycker det ska bli skönt med pappa hemma igen...

Va precis och lämna Cassandra hos dagmamman.
Ska dricka upp mitt morgonkaffe och sen ska man börja gå till skolan igen då...
Tycker veckorna bara springer fram.
Tyckte precis det var tisdag och Ben åkte och jobba,
men nu är det tisdag igen och han kommerhem imorgon.
Lite synd bara att veckorna när han är hemma går lika snabbt... ^_^

Nu ska jagta och äta en smörgås, innan jag dör av hunger...


Tjillevippen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback