Imorgon kommer Poopisch hem!

Jippi! Imorgon är det onsdag, vilket betyder att Ben kommer hem..
Har saknat honom massor!!!
Har distansdag imorgon så jag är "ledig" hela dagen...
Cassandra ska till dagmamman kl 8.30..
Så jag är hemma sen när Ben kommer hem.
Ska bli skönt att spendera lite på tumis innan Cassandra kommer hem och ska äta "pirog" med pappa Ben!

Fick en rolig distansuppgift idag som vi ska ha inom utvecklingspsykologin..
Jag ska skriva om :
Familjens betydelse för barnets utveckling

Synd bara att jag inte hittar nåt om det på internet.
Ska se om jag hittar några böcket som det står om det i..
Annars kan det bli lite svårt..
Men men, vi får se vad det blir av det..
Om det är nån som vet nån bra sida man kan få info om det så berätta gärna!

Nu ska jag  sätta mig på soffan och se på lite Pingu med Trollet innan de e läggdags!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback