Jaha, mer medicin då...

Idag var jag till läkaren då, igen.. Eftersom jag fick en allergisk reaktion av min antibiotika som jag åt. Jag åt AMOXIN COMP, så nu vet jag att jag är allergisk mot den.
Jag är full med utslag och dom kliar någo grymt mycket!!! Ser hemsk ut ska jag berätta!!
Fick lite ny medicin idag:

» En ny koritson kur, smakar hemskt!
» Kortisonsalva
» Aerius, mot kliandet
» Atarax, mot kliandet
» En bassalva som jag ska smörja in mig med 2 ggr per dag MINST!

Så där har jag lite att äta då.. Igen.. Tycker jag hela tiden äter medicin, men så länge kliandet håller sig borta så är allt lugnt! För det är det som är värst....

Nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe innan Trollet kommer hem! Svärfar är snäll och kommer hem med henne så jag slipper gå dit, eftersom jag har så ont i mina fötter. Utslagen har ju hittat sig dit oxå! UNDER fötterna och MELLAN tårna!

ROOOLIGT!!!

Tack och Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback