Lalala

Sitter här och det är så tyst runt om mig. Det är bara tvn som tyst låter bakom mig och mitt knapprandes på datorn är det enda som hörs. Cassandra och Ben ligger och vilar, ska väcka dom om 10 minuter...

Fick en skön sovmorgon idag! Hade sovit dåligt inatt, drömt konstiga drömmar, vaknade kallsvettig och nervös efter drömmarna. Men somnade snabbt om sen...

Igår var vi till Tessan och Antti... Och självklart Alicia!
Cassandra tyckte Alicia var jätterolig, hon ville så gärna ha henne i famnen osv.. Gulligt...
Roligt att träffa någon mer som har barn..
Synd att dom bor så långt bort.. Men man mår träffas lite oftare bara...


Jag ska bli moster igen! Jippi!
Vet inte om jag får nämna det, men jag gör det iaf!!
En lite bebis till i familjen!!
Roligt!!
Hoppas allt går bra bara!!!
Älskar dig syster!!!


Nu ska jag ta och väcka Ben och cassandra så hon inte är så pigg ikväll...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hehe ja det blev ju inte direkt så mkt till moster för dig :P eftersom ja ska göra abort.. men det var det bästa ja kunde gjort i min situation.. kramz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback